علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



«نشان» شبکه تهران رونمایی شد/فعالیت رسمی از اول دی ماه


به گزارش خبرنگار مهر، آیین رونمایی «نشان شبکه تهران» امروز سه‌شنبه ۲۴ آذرماه با حضور احسان کاوه مدیر این شبکه و همچنین جمعی از مسئولان و مدیران سازمان صدا و سیما از جمله فضل‌الله شریعت پناهی سرپرست شبکه یک، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند، حجت‌الاسلام میثم امرودی معاون اجتماعی شهرداری تهران، رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما و همچنین خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار شد.

احسان کاوه در ابتدای این مراسم در سخنانی گفت: سال‌ها پیش سازمان صدا و سیما عزم خود را برای تاسیس شبکه تهران جزم کرد. این شبکه در گذشت زمان با تغییر امواج الکترونیکی تبدیل به یک شبکه سراسری شد و با موضوعات جدید، ماموریت آن تغییر کرد.

وی ادامه داد: بعد از آن با درایت ریاست سازمان صدا و سیما، فعالیت شبکه استان تهران کلید زده شد.

مدیر شبکه تهران با اشاره به ویژگی‌های شهر تهران بیان کرد که تهران شهری مملو از نشاط است و به معنای واقعی یک کلان شهر پیچیده است و ما در شبکه تهران قصد داریم با بررسی پیچیدگی‌های خاص کلانشهر تهران به انعکاس نیازهای مردم و همچنین خدمات مسئولان شهری اقدام کنیم. این شبکه بر پایه نیازهای مردم استان تهران قرار گرفته است بنابراین شبکه تعاملی است و سنت پاسخگویی به سئوالات مردم را پیگیری می‌کند.

کاوه درباره منابع مالی شبکه تهران اظهار کرد: ما انتظار کمک‌هایی را هم داشتیم که هنوز این انتظار وجود دارد؛ چراکه همانطور که می‌دانید صدا و سیما با اتکا به منابع مالی اندک خود، کار را برای فعالیت این شبکه آغاز کرده و قرار است این شبکه از اوایل دی ماه فعالیت رسمی خود را داشته باشد.

وی با اشاره به چشم‌اندازهای پیش‌روی این شبکه عنوان کرد: تبدیل شدن به یکی از سه انتخاب نخست تهرانی‌ها در بین شبکه‌های تلویزیونی و نخستین انتخاب تهرانی‌ها برای پیگیری رویدادهای استان و شهر تهران از اولویت‌های ماست.

مدیر شبکه تهران ادامه داد: شبکه تهران با به رسمیت شناختن تنوع مخاطبان خود در استان تهران و با بهره‌گیری از به‌روزترین فناوری‌های عرصه رسانه و با تاکید بر سرمایه انسانی جوان، خلاق، باانگیزه و کاردان، به تولید برنامه‌های متفاوت و موثر می‌پردازد. ما قصد داریم در کنار دیگر شبکه‌ها، وظایف رسانه‌ای خود را انجام دهیم تا در خصوص اطلاع‌رسانی سریع و صریح در مورد تهران، تبدیل به یک پایگاه مهم رسانه‌ای شویم که البته این امر بدون کمک مسئولان استان و شهر تهران میسر نخواهد شد از این رو تولیدات این شبکه بایستی با کیفیتی بالاتر از دیگر شبکه‌ها، تهیه و توزیع گردد، بنابراین بستر پخش اچ‌دی را برای پخش آن در نظر گرفتیم.

در پایان این مراسم از نشان (لوگو) شبکه تهران با حضور مدیران سازمان صدا و سیما رونمایی شد.

در سال های گذشته شبکه ای به نام تهران راه اندازی شده بود و مدتی فعالیت آن با محوریت اقتصاد انجام می‌گرفت که در حال حاضر شبکه پنج با ماموریت اقتصادی ادامه دارد و شبکه تهران با لوگوی جدید از اول دی ماه آغاز به کار می کند.


ویدیو مرتبط :
رونمایی رسمی از گوشی HTC ONE M9 در تهران