سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترکیب مجلس خبرگان نشان از شکست پروژه دشمن در تخریب نیروهای انقلاب دارد


اسماعیل حشمتی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در واکنش به تلاش جبهه ضدانقلاب برای جلوگیری از راهیابی نیروهای انقلاب به مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: در زمانی که تشخیص حق از باطل و خوب از بد در جامعه سخت می‌شود، ابتدا باید ببینیم امام جامعه چه بیانی دارد، در ادامه باید ببینیم متقین جامعه چه سمت و سویی دارند و در انتها باید ببینیم دشمن خارجی از چه جریانی حمایت و نسبت به چه جریانی عناد دارد.

وی تصریح کرد: دشمن اگر نسبت به جریانی بغض ورزید، نشان از این دارد که این جریان حق است و اگر دشمن از جریانی حمایت کرد، نشان از این دارد که آن جریان خوب نیست و برخلاف مصالح نظام در حرکت است.

حشمتی با اشاره به چرایی حمایت دشمن از جریان خاصی در داخل کشور گفت: اینکه دشمن در عین حمایت از یک جریان، از دیگر جریانی بد می‌گوید نشان از این دارد که جریان دوم در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت می‌کند.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با بیان اینکه دشمن هیچگاه از جریانی که مقابلش بایستد، حمایت نمی‌کند، گفت: حال عده‌ای که دشمن از آنان حمایت کرد و آنان نیز همسو با دشمن شدند امروز باید پاسخگو باشند که چگونه در راستای اهداف دشمن حرکت کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات مجلس خبرگان، شبکه تخریبی شکل گرفته بود که مانع از ورود نیروهای انقلاب به مجلس خبرگان شود تا افرادی سرکار بیایند که در راستای اهداف دشمن باشند.

حشمتی اضافه کرد: اما در انتخابات دیدیم که دشمن نتوانست به اهدافش برسد و ترکیب مجلس خبرگان نشان از شکست پروژه دشمن در تخریب نیروهای انقلاب دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دیدار رهبر معظم انقلاب و اعضای مجلس خبرگان