سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سفر جمعی از اعضای کمیسیون قضایی مجلس به ترکیه برای رایزنی درباره انتقال زندانیان


به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت،  محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر جمعی از نمایندگان کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس به ترکیه گفت: چند تن از نمایندگان کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس برای بررسی وضعیت زندانیان ایرانی در ترکیه، به این کشور سفر خواهند کرد تا در صورت امکان مقدمات انتقال تعدادی از آنها را فراهم کنند.

وی درباره زمان این سفر ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های اولیه به نظر می رسد سوم اردیبهشت این سفر که چهار روز به طول می‌انجامد آغاز شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: قرار است سه الی چهار نفر از نمایندگان کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی برای رایزنی با مسئولان حقوقی ترکیه به این کشور سفر کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به سیرجان