علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مشاهده ۱۷ مورد شکنجه زندانیان سیاسی توسط آل خلیفه طی هفته گذشته


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «صوت المنامه»، کمیته حقوق بشر بحرین امروز جمعه بیانیه ای را در خصوص نقض حقوق بشر توسط رژیم آل خلیفه منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: طی هفته گذشته نظامیان رژیم آل خلیفه ۲۱ شهروند بحرینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کرده اند.

این کمیته تصریح کرده است: در طول هفته گذشته همچنین ۱۷ مورد شکنجه زندانیان سیاسی در بند آل خلیفه توسط نظامیان این رژیم گزارش شده است.

در ادامه بیانیه این کمیته آمده است: اخیرا ۱۵ شهروند بحرینی به دلیل شرکت در تظاهرات ضد دولتی مجموعا به ۱۳۷ سال حبس محکوم شده اند.

کمیته حقوق بشر بحرین همچنین اعلام کرده است که رژیم آل خلیفه برای سرکوب معترضان از دو سیاست «سلب تابعیت» و «تبعید» آنها استفاده می کند.


ویدیو مرتبط :
قتل، شکنجه و سرکوب مردم بحرین توسط آل سعود و آل خلیفه