سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آماده‌باش ارتش و پلیس انگلیس برای مقابله با حملات تروریستی داعش


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، روزنامه‌های انگلیسی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که پس از حملات تروریستی پاریس که منجر به کشته شدن 129 نفر شد، نیروهای ویژه این کشور به منظور پشتیبانی از پلیس انگلیس اعزام شدند.

ترزا می، وزیر کشور انگلیس در گفتگو با بی‌بی‌سی این خبر را تکذیب نکرد و گفت که تمهیدات لازم به منظور پشتیبانی نظامی از پلیس درصورت نیاز اندیشیده شده است.

یکی از منابع رسانه‌ای انگلیس که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که نیروهای ویژه در معابر عمومی پرتردد مانند ایستگاه‌های قطار و مترو و همچنین مراکز خرید به پشتیبانی از پلیس خواهند پرداخت.

سطح تهدید در انگلیس از آگوست سال گذشته در حالت "شدید" قرار داشته و پس از حملات تروریستی پاریس نیز تغییری نکرد. این سطح تهدید به این معنا است که احتمال وقوع حمله بسیار بالا است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آماده باش نیروهای مردمی در بغداد برای مقابله با داعش