سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرین جزئیات واژگونی اتوبوس در جاده هراز/ یک کشته و 3 مصدوم


سرهنگ صمد اسفندیاری جانشین پلیس راه در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین جزییات حادثه واژگونی ولوو در محور هراز، اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس ولوو با 46 نفر مسافر از تهران عازم گنبد بود که در ساعت 50 دقیقه بامداد در کیلومتر 70 جنوب آمل در محور هراز محدوده شنگول‌ده از مسیر خود خارج می‌شود.

جانشین پلیس راه تصریح کرد: با توجه به لغزندگی مسیر، اتوبوس بعد از خارج شدن از مسیر و پس از چرخش و انحراف به مسیر مقابل با پهلوی راست با دیوار و نرده محافظ پل به شدت برخورد می‌کند.

این مقام ارشد راه راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: در اثر این حادثه، راننده اتوبوس در دم فوت کرده و تعدادی از سرنشینان نیز به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل می‌شوند که به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفته‌اند.

سرهنگ اسفندیاری افزود: هم اکنون 3 نفر از سرنشینان اتوبوس در بیمارستان بستری هستند.

جانشین پلیس راه در پاسخ به پرسش فارس درمورد علت تصادف خاطرنشان کرد: علت تامه و تکمیلی این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تصادف اتوبوس و سواری در جاده هراز