سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چالش/ مقایسه سرعت و کیفیت دوربین لومیا 950XL و اکسپریا Z5 پریمیوم


چالش/ مقایسه سرعت و کیفیت دوربین لومیا 950XL و اکسپریا Z5 پریمیوم

ترنجی/ باز‌هم نوبت به مقایسه پرچمداران جدید در زمینه‌های مختلف مانند کیفیت دوربین، سرعت و حتی مقاومت آن‌ها رسیده است، اما شاید شرکت‌کنندگان در این مقایسه، آن‌هایی که انتظارشان را داشتید نباشند. در ادامه قصد داریم که دو بخش سرعت و کیفیت دوربین تلفن‌های هوشمند اکسپریا زد 5 پریمیوم و لومیا 950XL را مقایسه کنیم. در ادامه با ما همراه شوید.

قبل از شروع مقایسه، بیایید و نگاهی به مشخصات این دو محصول داشته باشیم. اول با لومیا 950XL شروع می‌کنیم. این محصول دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ 5.7 اینچی QHD از نوع Amoled می‌باشد. همچنین در لومیا 950XL از چیپست اسنپ‌دراگون 810 به‌همراه سیستم‌ خنک‌کننده مایع استفاده شده که در کنار آن سه گیگابایت حافظه رم نیز بکار رفته است. لومیا 950XL دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی با فلاش سه‌گانه در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از ویندوز 10 و سنسور تشخیص قرنیه چشم اشاره کرد. ظرفیت باتری این محصول نیز 3340 میلی‌آمپر است.

1حال نوبت آن است که نگاهی به اکسپریا زد 5 پریمیوم داشته باشیم. این محصول زیبا از سونی دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی 4K می‌باشد. همچنین همانند لومیا 950XL، این محصول دارای چیپست اسنپ‌دراگون 810 با سه‌ گیگابایت حافظه رم است. اکسپریا زد 5 پریمیوم به یک دوربین 23 مگاپیکسلی در پشت و دوربینی 5 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. ظرفیت باتری محصول نیز 3430 میلی‌آمپر است. بدنه‌ای با ترکیبی از فلز و شیشه در کنار مقاوم بودن در برابر آب، چیزی است که آن‌را نسبت به رقیبش یعنی لومیا 950XL متمایز می‌کند. حال با وجود تمامی این مشخصات، فکر می‌کنید که کدام یک از این دو محصول، برنده مقایسه بخش دوربین و قدرت خواهند بود؟ برای پاسخ به این سوال، بهتر است بدون هیچ وقفه‌ای به سراغ مقایسه برویم.

لینک تماشای ویدئو

نظر شما چیست؟ کدام محصول برنده این مقایسه است؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
برسی و مقایسه اکسپریا Z5 پریمیوم و آیفون 6پلاس