علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



صنعت پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر توسعه می‌یابد


به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی زنده‌بودی ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل شیلات استان بوشهر اظهار داشت: زمین‌های مستعد فراوانی در استان بوشهر برای توسعه بخش آبزی‌پروری وجود دارد که تلاش می‌شود زیرساخت‌های مناسب ایجاد شود.

وی تملک زمین‌های مورد نظر را به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات آبزی‌پروری در استان عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای طرح آمایش سرزمین تلاش می‌شود که زمین‌های مناسب آبزی‌پروری در استان شناسایی و تملک شوند.

سرپرست شیلات استان بوشهر از برنامه‌ریزی برای توسعه آبزی‌پروری در استان خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در زمینه ذخایر دریایی وجود دارد، باید به سمت آبزی‌پروری حرکت شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده مشکلات شیلات بوشهر مربوط به مسائل سازمانی است، تصریح کرد: برای رفع مشکلات این بخش باید اعتبارات مورد نیاز تامین شود.

زنده‌بودی تاکید کرد: توسعه صنعت پرورش ماهی در قفس یکی از راهکارهای مناسب برای برون‌رفت از مشکلات دریا است که می‌تواند جایگزین صیدهای بی‌رویه از ذخایر دریایی شود.

در این آئین با تقدیر از تلاش‌های حسین بهمنیاری، عباسعلی زنده‌بودی به عنوان مدیرکل شیلات استان بوشهر معارفه شد.


ویدیو مرتبط :
پرورش ماهی در قفس