سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرنوشت برچسب قیمت کالاها


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی سازمان حمایت می گوید برچسب قیمت کالاها و قیمت گذاری خدمات حذف نمی شود.

غلامرضا کاوه اظهار داشت: بازرسان سازمان به طور مداوم بر هزینه های تمام شده و قیمت تولید و توزیع و همچنین قیمت مصرف کننده نهایی نظارت می کنند و هرگونه احجاف در حق مصرف کنندگان تخلف محسوب می شود.

وی افزود: اگر در برخی موارد از جمله در بخش توزیع مشکلی از لحاظ نصب برچسب قیمت و همچنین گرانفروشی وجود دارد دلیلی نخواهد بود که ما بر قیمت ها نظارت نکنیم بلکه باید متخلفان وارد مسیر قانونی شود.

کاوه گفت: اگر قیمت ها در معرض دید مشتریان قرار نگیرد و نظارت نشود ، واسطه ها و دلالها به نابسامانی گسترده در ارزیابی نرخ کالاها و فروش روی می آورند و فرصت سوء استفاده گسترده فراهم خواهد شد.

وی افزود : اگر هم پیشنهادی در این باره وجود داشته باشد به شدت مخالف هستیم و از نهادها و تشکل های مسئول و ناظر در خواست داریم که بر زیرمجموعه های خود نظارت کنند.

سخنگوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان گفت : درج قیمت کالا و خدمات الزام قانونی است برای و حذف نشده است بلکه همه عرضه‌کنندگان ملزم به درج قیمت کالا و خدمات برای مردم هستند.

کاوه در مورد تخفیف هایی که تولیدکنندگان می دهند اما نصیب مصرف کنندگان نمی شود، گفت : سازمان بر هزینه تمام شده و قیمت نهایی نظارت دارد و اجازه سوء استفاده را نمی دهیم.

منبع: واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
حذف برچسب قیمت از روی کالاها و رواج گران فروشی