سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده کل ارتش از ناوهای الوند و خارک و زیردریایی طارق بازدید کرد


به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر عطالله صالحی فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش (بندر عباس) از یگان‌های مختلف این منطقه بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش ضمن بازدید از پیشرفت یگان های در حال ساخت در کارخانجات نیروی دریایی ارتش با حضور در ناوشکن الوند که به تازگی از سفر دریانوردی و کشور هندوستان برگشته است با کارکنان این ناوشکن دیدار کرد.

در این بازدید که امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی نیز حضور داشت، سرلشکر صالحی با حضور در ناوتیپ زیرسطحی منطقه یکم امامت، یگان های مستقر در این ناوتیپ از جمله زیردریایی طارق را مورد بازدید قرار داد.

صنایع کشتی سازی شهید درویشی نیز مورد بازدید فرمانده کل ارتش واقع شد که طی آن سرلشکر صالحی با حضور در ناو پشتیبانی خارک از نزدیک روند تعمیرات این ناو را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گزارشی از زیردریایی سنگین طارق