سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اطلاعیه شماره یک شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان


اطلاعیه شماره یک شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان صادر شد

فارس/ در اطلاعیه شماره یک شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان ضمن دعوت از همه‌ نیروهای اصولگرا، مرزبندی دقیقی با فتنه و جریان انحراف صورت گرفته است.

درپی جسله شب گذشته دبیران احزاب، تشکل‌ها و شخصیت‌های مطرح جریان اصولگرایی با آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، دفتر غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، اطلاعیه شماره یک شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان را به شرح زیر منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: همزمان با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی و در پی احساس لزوم اتحاد و ائتلاف میان تشکل‌های اصولگرای سراسر کشور در انتخابات دورۀ دهم مجلس شورای اسلامی و درخواست این تشکل‌ها از حضرات آیات یزدی، مصباح و موحدی کرمانی برای هدایت اصولگرایان در مسیر وحدت، «شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان» به دعوت حضرت آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر محترم جامعۀ روحانیت مبارز با حضور نمایندگان تشکل‌های اصولگرا و شماری از شخصیت‌های فعال سیاسی اصولگرا تشکلیل شد.

این اطلاعیه تصریح می‌کند: اعضای این شورا در نخستین جلسات خود که در آستانۀ هفتۀ وحدت و میلاد مبارک پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) برگزار شد با استعانت از درگاه خداوند متعال و توکل بر او، نکاتی از جمله ضرورت وحدت و همدلی همۀ تشکل‌ها و جمعیت‌ها و انجمن‌ها و نیروهای اصولگرا در انتخابات را مورد تأیید و تأکید قرار دادند.

در این اطلاعیه آمده است: ائتلاف نیروهای اصولگرا بر پایۀ راه نورانی امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری و شاخص‌ها و ضوابط ذکر شده در منشور جامعۀ روحانیت مبارز و جامعۀ مدرسین حوزۀ علمیۀ قم از دیگر نکات مطرح در این بیانیه است.

رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات انتخاباتی و پرهیز از تخریب دیگران (اعم از اصولگرایان دیگر یا رقبای اصولگرایان)، مرزبندی دقیق میان اصولگرایی با فتنه و جریان انحراف، اهتمام بر انتخاب افراد اصلح و اجتناب از هرگونه تعصب جزبی و سازمانی و پرهیز از قبیله‌گرائی و هوشیاری کافی در برابر انواع توطئه‌های دشمنان انقلاب و ترفندهای تفرقه افکن میان نیروهای اصولگرا از دیگر نکات این اطلاعیه است.

این اطلاعیه تاکید کرده است: شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در اولین و دومین جلسۀ خود با اتخاذ تصمیمات لازم دربارۀ ساز و کار مناسب برای تشخیص نامزدهای اصلح و نیز اجرای فعالیت‌های انتخاباتی بر دعوت از همۀ فعالان سیاسی و نیروهای با بصیرت اصولگرا و تشکل‌های مختلفی که در همۀ مواقف و مراحل حساس با حضور آگاهانۀ خود در صحنه، انقلاب اسلامی را یاری کرده‌اند تأکید کرد و از همگان خواست با عنایت به اطلاع‌رسانی‌های بعدی که از طریق اطلاعیه‌های آیندۀ شورا صورت خواهد گرفت خود را برای ایفای وظیفۀ اسلامی و ملی در انتخابات دورۀ دهم مجلس شورای اسلامی آماده سازند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تشکر شورای پول و اعتبار از بانک مرکزی