سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تحقیقات درباره دستگیری دو تیم تروریستی ادامه دارد/دستگیرشدگان از یک گروه تروریستی نیستند


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه‌ای در هشتاد و هشتمین نشست خبری قوه قضائیه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به تحولات منطقه و ناامنی‌های اخیر، قوه قضائیه چه ارزیابی در وضعیت امنیتی کشور دارد، گفت: ارزیابی ما این است که امنیت کشور خوب است، اما به این معنا نیست که مراقب و مواظب نباشیم.

وی ادامه داد: سیستم اطلاعاتی و امنیتی ما هوشیارند و قرارگاه‌های استان و مرزهای کشور تقویت شده‌اند و جمهوری اسلامی ایران در امنیت بالایی به سر می‌برد، ولی نباید دشمن را کوچک بشماریم.

اژه‌ای گفت: درباره اقدامات اخیر نیز آنچه روز گذشته وزارت اطلاعات اعلام کرد و تیم تروریستی که در شهرستان ارومیه دستگیر کردند، از یک گروه خاص نبودند و از شاخه گروه‌های تکفیری بودند که از طرف آمریکا حمایت می‌شدند.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: تحقیقات درباره دو تیم تروریستی دستگیرشده ادامه دارد و در ابتدای تحقیقات اولیه هستیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعلام حمایت شبکه‌های وهابی از گروه تروریستی داعش و حملات تروریستی اخیر در تهران