سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک میلیارد دلار برای وام خودرو، هزینه مورد نیاز حمل و نقل عمومی در سال 94 بود


به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اقبال شاکری در دویست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به ارائه وام 25 میلیونی خودرو اشاره کرد و گفت: بانک مرکزی یک میلیارد دلار اعتبار برای خرید خودرو تخصیص داد تا از این طریق برای هر خودرو 25 میلیون وام اختصاص داده شود.

وی افزود: این مبلغ دقیقاً پولی است که مدیریت شهری تهران برای حمل و نقل عمومی در سال 94 از منابع ملی نیاز داشت. حالا با انجام این تصمیم معابر، خیابان و پارکینگ و از طرف دیگر ایمنی مردم برای استفاده از این خودروها را هم تأمین کنید و فکری به حال آلودگی هوا داشته باشید.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: طی یک هفته باید معابر شهر تهران برای دو برابر شدن تعداد خودروها آماده شود این چه تصمیم جامع نگری بود که از سوی مسئولان دولتی اخذ شد؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود به محدوده حریم کیفی یکی از روددره‌های تهران اشاره کرد و گفت: در محدوده حریم کیفی روددره دارآباد یا خرگوش‌دره مجوز ساخت و ساز از سوی کمیسیون ماده 5 اخذ شده است. این درحالی است که بیش از 60 درصد آن پلاک در حریم کیفی واقع شده است.

شاکری با بیان اینکه مسئولیت این اقدام متوجه وزارت نیرو است گفت: شهرداری منطقه یک نسبت به این مسئله هشدار داده و ما نیز خواستار لغو مصوبه شورای عالی شهرسازی هستیم چرا که معتقدیم نباید اجازه ساخت و ساز در این حریم داده شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وام خرید خودرو برابر با بودجه تکمیل پروژه های حمل و نقل