علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پیش بینی ۱۲۶۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات هفتم اسفند در هرمزگان


به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی عصر یکشنبه در یازدهمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات استان هرمزگان، عنوان کرد: تعداد شعب اخذ رای پیش بینی شده برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کل استان هرمزگان هزار و ۲۶۷ شعبه است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۷۲۹ شعبه ثابت و ۵۳۸ شعبه سیار و ۴۸۳ شعبه شهری و ۷۸۴ شعبه روستایی است و تعداد اعضای شعب در هرمزگان نزدیک به ۱۵ هزار نفر خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: ستاد انتخابات هرمزگان تا کنون ۱۰ جلسه با ۱۱۲ مصوبه داشته و دو جلسه هم با هیئت نظارت استان داشته ایم.

اکرمی اظهار داشت: تا کنون ۴۴۳ نفر از مجریان انتخابات در استان به میزان بیش از ۱۰ هزار نفر ساعت آموزش دیده اند و در مجموع ۶۱ هزار نفر ساعت آموزش برای انتخابات در استان پیش بینی شده است.

وی گفت: انتخابات ۲۵ مرحله دارد که ۲۳ مرحله آن ماشینی و دو مرحله اخذ رای و شمارش آرا نیز دستی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با بیان اینکه برگزاری انتخابات نیازمند کمک و همکاری تمامی مدیران استان است، تصریح کرد: همه مدیران باید نهایت همکاری را در زمینه برگزاری شکوهمند انتخابات داشته باشند و امکانات لازم را به برگزاری انتخابات اختصاص دهند.

 


ویدیو مرتبط :
حضور رهبر در شعبه اخذ رای