سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات انتشار تصویری در فضای مجازی با عنوان معلم فداکار نیشابوری


سید جواد قوامی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بانوی معلم نیشابوری که در مقطع دوم مدرسه فردوسی تدریس می‌کند با توجه به بیماری که از ناحیه کمر دچار آن شده است از حدود سه ماه پیش با معرفی معلم جایگزین مشغول استراحت بوده است و با توجه به بهبود نسبی حال ایشان از ابتدای سال 95 به کلاس درس بازگشته است.

وی بیان کرد: جهت رفاه حال ایشان تختخوابی در کلاس تدارک دیده شد و همکار محترم ضمن انجام‌ وظیفه از تختخواب جهت استراحت استفاده می‌کنند.

قوامی‌نژاد ادامه داد: با توجه به شرایط این معلم منتظر هستیم که وضعیت ایشان به چه نحوی خواهد شد و آیا توانایی ادامه کلاس را دارند یا نه.

وی تأکید کرد: البته هنوز معلم جایگزین برداشته نشده است و ایشان هر زمان احساس کنند که ادامه تدریس باعث فشار و آسیب بیشترشان خواهد شد می‌توانند دوباره استراحت کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: نحوه انتشار این‌گونه فداکاری‌ها نباید شرایطی را ایجاد کند که برخی نشان دهند که مسئولان وزارت آموزش‌وپرورش به فکر سلامت همکاران خود نیستند.

قوامی‌نژاد با بیان نحوه انتشار این عکس گفت: عکس صرفاً در گروه تلگرامی کلاس همکار محترم جهت اطلاع والدین دانش‌آموزان ارسال‌ شده بود و انتشار آن توسط یکی از والدین دانش آموزان همان کلاس و جهت قدردانی از زحمات معلم فرزندش بوده است.

وی تأکید کرد: از این قبیل فداکاری‌ها در آموزش‌وپرورش زیاد است و نمونه اخیر آن حضور یک معلم با پای‌شکسته در کلاس درس در اولین روز سال تحصیلی 95 بود.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نیشابور ادامه داد: زهرا بهمدی معلم کلاس چهارم مدرسه ابتدای هجرت که در روز 13 فروردین دچار شکستگی استخوان ساق پا شده بود با حضور در کلاس درس به دانش‌آموزانش درس ازخودگذشتگی داد.

انتهای پیام/3268/غ30


ویدیو مرتبط :
انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی