سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیش‌بینی‌ها حکایت از ریاست لاریجانی برای مجلس دهم دارد


حمیدرضا فولادگر منتخب اول مردم اصفهان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن ارزیابی خود از ریاست مجلس دهم، اظهار داشت: با توجه به غلبه فراکسیون فراگیر نسبت به فراکسیون امید در مجلس دهم، طبعا ریاست لاریجانی برای مجلس دهم قابل پیش‌بینی است.

وی افزود: اکثریت قاطع مجلس دهم که فراکسیون فراگیر را تشکیل می‌دهد طبعا قادر خواهند بود که رئیس مجلس را تعیین و در ارتباط با هیات رئیسه تصمیم‌گیری کنند و به نتیجه برسند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس،‌ عنوان کرد: البته تا هشتم خردادماه ممکن است موضوعات مختلفی در این مورد اتفاق بیفتد اما در آنچه تاکنون برای ریاست مجلس دهم پیش‌بینی شده است اجماع نظر با لاریجانی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دیدگاه دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس درباره ارتباطات