سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگاه نزدیک/ بررسی گوشی گلکسی J5 سامسونگ/ میان‌رده‌ای برای سلفی


نگاه نزدیک/ بررسی گوشی گلکسی J5 سامسونگ/ میان‌رده‌ای برای سلفی

گوشی Galaxy J5 یک گوشی 5 اینچی با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است که با طراحی قدیمی سامسونگ و از جنس پلاستیک ساخته شده است.

فارس/ گوشی Galaxy J5 یک گوشی 5 اینچی با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است که با طراحی قدیمی سامسونگ و از جنس پلاستیک ساخته شده است.

مدل Samsung Galaxy J5 یک گوشی میان‌رده از سری J محصولات کره‌‌ای سامسونگ است که طبق روال معمول شرکت سامسونگ از طراحی معمول این شرکت پیروی می‌کند.

گوشی Galaxy J5 یک گوشی 5 اینچی است که 146 گرم وزن دارد و از جنس پلاستیک ساخته شده است.

قیمت این گوشی حدود 700 هزار تومان است و مناسب برای افرادی است که قصد خرید مدل‌های تاپ و گران را ندارند اما خواهان کیفیت نسبی هستند.

استراتژی سامسونگ در تولید گوشی‌های سری J، عکاسی سلفی و بازی بوده است.

این گوشی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و فلش LED و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی با فلش LED برخوردار است. بنابراین گلکسی J5 از نظر دوربین، امکانات قابل قبولی دارد.

امکانات سخت‌افزاری شامل تراشه‌ 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 با پردازنده‌ 4 هسته‌‌‌ای کورتکس A53 و فرکانس 1.2 گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 306، باتری 2600 میلی‌آمپر بر ساعت و نمایشگر امولد با رزولوشن HD به عملکرد بازی‌ در این مدل کمک کرده است. حافظه‌ جانبی گوشی نیز تا 128 گیگابایت قابل افزایش است.

این مدل از نسخه ‌5.1 اندروید و رابط کاربری تاچ‌ویز استفاده می‌کند که یک مزیت محسوب می‌شود.

گوشی Galaxy J5 از 3G پشتیبانی می‌کند که عدم پشتیبانی از 4G از دید بسیاری از کاربران یک نقص است.

اگر کاربر بتواند با مشکل طراحی قدیمی گوشی که محصول را متعلق به سال‌ها قبل نشان می‌دهد، کنار بیاید، دوربین اصلی و دوم خوب، نمایشگر با کیفیت و اندروید جدید از نقاط قوت این گوشی است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تست سرعت سه گوشی میان رده سامسونگ