سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ آتش‌سوزي گسترده در انبار لوازم يکبار مصرف در تهران


فارس/ سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهر تهران از آتش‌سوزي گسترده در انبار نگهداري لوازم يکبار مصرف در خيابان ستار خان خبر داد.

جلال ملکي، درباره حادثه آتش‌سوزي در انبار لوازم يکبار مصرف اظهار داشت: در ساعت 11:30 دقيقه آتش‌سوزي در انبار و مغازه‌هاي لوازم يکبار مصرف به سامانه آتش‌نشاني شهر تهران اعلام و مأموران 6 ايستگاه به همراه تشک نجات، تانکر آب و دستگاه‌هاي تنفسي به محل حادثه اعزام شدند.

وي گفت: در خيابان ستارخان، در خيابان خسر شمالي، انبار گسترده‌اي دچار حريق شده بود که آتش‌نشانان توانستند از سرايت آتش به ديگر مغازه‌ها و اماکن جلوگيري کنند.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني گفت: عمليات اين حادثه هنوز به اتمام نرسيده است و تاکنون نيز هيچ‌کس در اين حادثه مصدوم و يا جان خود را از دست نداده است.

ملکي درباره علت حادثه نيز اظهار داشت: پس از اطفاي کامل حريق علت حادثه توسط کارشناسان مورد بررسي قرار مي‌گيرد.


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی گسترده در انبار فرش و موکت بازار تهران