سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ديدار 50 نويسنده با کودکان و نوجوانان در هفته کتاب


خبرگزاري کتاب ايران/ جعفر توزنده‌جاني، از اعضاي انجمن نويسندگان کودک و نوجوان از برگزاري نشست‌هاي 50 نويسنده کودک و نوجوان با مخاطبان در هفته کتاب در تهران و شهرستان‌ها خبر داد.

جعفر توزنده‌جاني درباره برنامه‌هاي انجمن نويسندگان کودک و نوجوان در هفته کتاب اظهار کرد: با همکاري موسسه فرهنگي خانه کتاب در اين هفته نشست‌هايي را با حضور 50 نويسنده کودک و نوجوان با مخاطبان در هفته کتاب در تهران و شهرستان‌ها برگزار مي‌کنيم.

دبير اين برنامه توضيح داد: 16 نفر از 50 نويسنده کودک و نوجواني که از اعضاي انجمن نويسندگان کودک و نوجوان هستند به عنوان نماينده انجمن اين برنامه را در شهرهاي مختلف کشور برگزار مي‌کنند. از جمله اين افراد مي‌توانم به حضور غلامرضا بکتاش در شهرستان ملاير، رضي هيرمندي در محمودآباد، علي‌اصغر سيدآبادي در نيشابور، محمدرضا همداني در اردبيل، حميد اباذري در آبادان، جمشيد خانيان در اهواز، مجيد نجفي در تبريز، جابر اباذري در کاشان و عبدالناصح پاک در ترکمن صحرا اشاره کنم.

وي گفت: ساير نويسندگان مانند جعفر ابراهيمي(شاهد)، محمدرضا يوسفي، اسدالله شعباني، افسانه شعبان‌نژاد، عباس جهانگيريان، محسن هجري و ... اين برنامه را در تهران برگزار مي‌کنند و از 24 آبان ماه تا پايان هفته کتاب بر اساس حوزه‌هايي که در آن فعاليت مي‌کنند، اعم از کودک و نوجوان به مدارس ابتدايي يا متوسطه رفته و درباره اهميت کتاب و ترويج کتابخواني با دانش‌آموزان صحبت کرده و به معرفي آثارشان مي‌پردازند.

توزنده جاني گفت: البته اگر چنانچه امکان برگزاري اين برنامه در فضاي مدرسه وجود نداشته باشد، برنامه در فرهنگسرا يا کتابخانه منطقه برگزار مي‌شود. همچنين قرار بود برنامه کتابخانه‌هاي خانگي را نيز در اين هفته برگزار کنيم که به زمان ديگري موکول شد.


ویدیو مرتبط :
کتاب صوتی بمبی 2 مخصوص کودکان و نوجوانان