سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شمال غرب الرمادی توسط ارتش و نیروهای مردمی عراق آزاد شد


شمال غرب الرمادی توسط ارتش و نیروهای مردمی عراق آزاد شد

میزان/ نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شدند در ادامه پیروزی های نظامی خود منطقه مهم شمال غرب شهر الرمادی مرکز استان الانبار را آزاد کنند.

به گزارش اسکای نیوز عربی، نیروهای عراقی توانستند کنترل منطقه راهبردی «البوحیاه» را در شمال غرب الرمادی (مرکز استان الانبار) به دست بگیرند.

یحی الزبیدی، سخنگوی ستاد تبلیغات جنگ عراق در این باره تصریح کرد: «ما اکنون در منطقه البوحیاه حضور داریم. نیروهای عملیات الجزیره، تیپ هفت، تیپ شانزده ، گردان هفتاد و پنج و مردم قبایل این منطقه را آزاد کردند. البوحیاه بین دو منطقه الحدیثه و البغدادی واقع است و پاشنه آشیل شمال الانبار و از بزرگترین پایگاههای گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی به شمار می رود».

خبرنگار در ادامه افزود: مردم قبایل اعم از جغایثه، بوعساف، بو نمر و العبید با نیروهای عراقی در آزادی البوحیاه شرکت کردند.

یکی از مردم قبایل خاطرنشان کرد: «ما از ده روز پیش در اینجا حضور داریم. تمام این منطقه تا گذرگاه آزاد شد».

نومان عبد نجم فرمانده عملیات نظامی در البوحیاه گفت: «منطقه البوحیاه با وسعت بیش از سی و پنج کیلومتر از منطقه الحقرانیه تا منطقه البغدادی امتداد دارد. این منطقه نیز مشرف به رود فرات است».

خبرنگار این شبکه با اشاره به حملات نیروهای ائتلاف بین المللی به مواضع گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش در البوحیاه تصریح کرد: احتمال می رود هدف بعدی نیروهای عراقی منطقه هیت باشد.


ویدیو مرتبط :
پیشروی های چشمگیر ارتش و نیروهای مردمی عراق در الرمادی