سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس‌جمهور وارد مشهد شد/ روحانی: هدف اصلی‌ام از سفر به مشهد زیارت حرم امام رضا(ع) است


به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی قبل وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس شد.

وی در بدو ورود مورد استقبال آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان‌رضوی و جمعی دیگر از مدیران دستگا‌‌ه‌های اجرایی استان خراسان‌رضوی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام روحانی در بدو ورود در جمع خبرنگاران هدف از سفر به استان خراسان‌رضوی را تشرف به مرقد مطهر امام رضا(ع) در این ایام نورانی و بررسی شرایط استان عنوان کرد و اظهار داشت: تشرف به زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) برای همه مردم ایران افتخاری بزرگ است، چراکه ما هر چه داریم از لطف اهل بیت و بویژه امام رضا(ع) است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه نخستین هدف سفر به استان خراسان‌رضوی تشرف به مرقد امام رضا(ع) در این ایام است، ‌گفت: همچنین در این سفر، آخرین وضعیت برنامه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد تا میزان پیشرفت طرح‌ها و برنامه‌هایی که در آخرین سفر به این استان، وعده انجام آن‌ها داده شده بود، مشخص شود.

به گزارش تسنیم،‌ روحانی قرار است تا دقایقی دیگر به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سفر رئیس جمهور به مشهد