سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«ابوایوب انصاری» از سرکردگان برجسته داعش در الانبار به هلاکت رسید


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق توانستند "ابوایوب انصاری" یکی از سران برجسته گروه تروریستی داعش در الانبار را به هلاکت برسانند.

این در حالی است که گروه تروریستی داعش به استفاده از خودروهای بمب‌گذاری شده به‌عنوان آخرین حربه و برگ برنده ادعایی خود در مناطق تحت اشغالش در الرمادی برای مانع‌تراشی در برابر پیشروی نیروهای امنیتی و مردمی در داخل شهر متوسل شده است.

رافع الفهداوی شیخ عشیره البوفهد تأکید کرد پیشروی نیروهای امنیتی عراق به‌سمت مرکز شهر الرمادی، گروه تروریستی داعش را مجبور کرده است تا آخرین برگ برنده خود را برای حفظ مناطق تحت اشغال مورد استفاده قرار دهد.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی به  الفرات گفت نیروهای امنیتی توانستند در عملیات خود در روستای البوعلی در غرب سامرا، هفت داعشی را از پای درآورند و 20 نفر دیگر را زخمی کنند. همچنین یک یگان دیگر از این نیروها، 39 بمب کارگذاشته شده در منطقه سیدغرب را کشف و خنثی کردند.

نیروهای داوطلب مردمی موسوم به سرایا الجهاد، حمله تروریست‌های داعشی در شمال فلوجه را دفع کردند و پنج نفر از آنها از جمله یک تروریست افغانی الاصل را کشتند.

در بیانیه سرایا الجهاد آمده است نیروهای سرایا الجهاد یکی از گروه‌های داوطلب مردمی، شامگاه گذشته وارد درگیری‌های شدیدی با باندهای تروریستی داعش هنگام حمله آنها به خط مقدم در منطقه اللحیدان واقع بین السجر و الکرمه در فلوجه شدند که در نهایت نیروهای مردمی با دفع این حمله، پنج تروریست را از پای درآوردند که یکی از آنها افغانی الاصل بود. همچنین مقادیری سلاح سبک و متوسط که دشمن به جا گذاشته بود، به غنیمت درآمد.

انتهای پیام/.*


ویدیو مرتبط :
هلاکت سرکردگان داعش در دیرالزور