سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طلا: نتیجه اعتماد به آمریکا، سرنگونی است


نسیم/ حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با«نسیم» در تبیین هشدارهای رهبر انقلاب در خصوص سیاست های نفوذ آمریکا علیه کشور، بزرگترین شاخصه جمهوری اسلامی ایران را در آزادگی و فرهنگ شیعی آن برشمرد و گفت: نتیجه این دو شده قیام امام حسین که به عنوان یک سرمشق برای مردم ایران مد نظر قرار گرفته است؛ در واقع تجلی شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران برگرفته از مشی امام حسین در واقعه کربلا و زیر بار زور نرفتن ایشان است.

وی با اشاره به اینکه مرگ برآمریکای ملت ایران مرگ بر سیاست‌های دولت آمریکا زمانی که دولت قانونی مصدق را سرنگون کرد است،افزود: علاوه بر آن تجلی مرگ خواستن برای آمریکا بخاطر جنگ 8 ساله تحمیلی بر ملت ایران از سوی صدام با چراغ سبز آمریکاست و یا زمانی که منافقین، گروه‌های محارب و گروه‌های تجزیه‌طلب به دنبال تجزیه کشور به ما فشار آوردند و حتی برای زمانی که کالاهای ما را تحریم کردند و اموال و دارایی‌های ما را گرفتند وسکوهای نفتی و هواپیمای مسافربری ما را در هوا هدف قرار دادند و برای زمانی که دانشمندان ما را ترور کردند بنابراین آیا می‌شود به یک همچین دولتی اعتماد کرد؟
طلا با اشاره به عواقب اعتماد دولت‌ها به آمریکا در طول تاریخ انقلاب ایران، گفت : نتیجه اعتماد دولت‌هایی از جمله مصدق به آمریکائی‌ها سرنگونی دولت بود، همانطور که این دولت طی کودتای 28 مرداد سرنگون شد .

وی در ادامه یادآورشد: علیرغم طرح گفتمان تمدن‌ها در دولت اصلاحات ، آمریکایی ها ما را در محور ولیست شرارت قرار دادند؛ حتی در زمان مذاکرات با دولت فعلی گفتند که در(DNA) ایرانی‌ها فریبکاری وجود دارد بنابراین باید توجه داشت که یادگاری نوشتن روی دیوارآمریکا اشتباه است و نمی‎توان به آنها اعتماد کرد.
این نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ما با مردم آمریکا و ارتباط با کشورهایی که طبق شأن جمهوری اسلامی با ما مذاکره می‌کنند و حقوق همدیگر را قبول می‌کنند، اظهار داشت: ما بجز با رژیم کودک کش غاصب اسرائیل با کسی مشکلی نداریم، در مورد آمریکا هم تنها زمانی می توانیم به مذاکره با آن بنشینیم که دست از توطئه علیه ملت ایران و صدمه به دارایی‌ها و اموال مردم ما بردارد و ضمن از بین بردن سیاست‌های خصمانه‌اش علیه ملت ما سیاست‌های جهانی اش را کنترل کند.
طلا با اشاره به نامه‌هائی که اوباما رئیس جمهور آمریکا برای رهبرمعظم انقلاب نوشته و در آن برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرده است، متذکر شد: آمریکائی ها بعد از ادعای همکاری شان با ایران در این نامه‌ها بازهم ملت ایران را تهدید به حمله نظامی کرده اند، حال آنکه اصل تهدید ملت ایران به انداختن بمب اتم یک جنایت جهانی است که باید با آن برخورد شود لذا من فکر می‌کنم که ما با آمریکا مشکلی نداریم بلکه با سیاست‌های غاصبانه و خصمانه و ظالمانه آمریکا مخالفیم.


ویدیو مرتبط :
نتیجه اعتماد به آمریکا