سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ظلم‌هایی مانند اعدام شیخ نمر قطعا زمینه سقوط حکومت آل‌سعود را فراهم می‌کند


حجت‌الاسلام سید مهدی طباطبایی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در رابطه با اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان گفت: این عمل دولت سعودی نشان از ظلم فاحشی بود. یعنی بسیار روشن بود که چگونه و به چه تهمتی و به چه نیتی این کار صورت گرفته است و افکار عمومی از این اتفاق جریحه‌دار شده است.

وی افزود: من از تمامی علمای اهل سنت و علمای اسلام تقاضا دارم به اسناد و مدارک دینی در قرآن و احادیث نبوی توجه کنند. اینگونه اعمال که از دولت سعودی صورت گرفته و می‌گیرد و کشتار آدم‌ها آن هم در چنین زمان و شرایطی و افکار عمومی را رنج دادن زمینه تزلزل حکومت خودشان را فراهم می‌کند.

طباطبایی ادامه داد: به هیچ وجه این مقدار جنایت‌ها وجود نداشته و اینگونه ظلم‌ها قطعا زمینه سقوط حکومت را فراهم می‌کند. فلذا ضمن محکوم کردن این عمل شنیع علمای اسلام به خود آیند.

وی تصریح کرد: آن عده‌ای از علمای اسلام که توجه ندارند به خود آیند و آن عده ای که توجه دارند نیز به حکومت ها گوشزد کنند که این روش رفتاری آن ها سبب نزاع حکومتی بین دولت ها و ملت‌های مختلف می‌شود.

وی در پاسخ به حملاتی که علیه اعتراضات مردمی در عربستان به دلیل اعدام شیخ نمر صورت گرفته است، اظهار داشت: شهادت آن بزرگوار فاجعه بزرگی بود که همراهان او نیز در این فاجعه حضور داشتند. حمله به بقیه شیعیان و محدود کردن شیعیان یک فاجعه دیگر است. امیدوارم خداوند متعال این مهلت را ندهد که به فجایع آینده دست بزنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعدام شیخ نمر ؛ تغییر رژیم آل سعود را سرعت می بخشد