علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



زیبایی بازی پرسپولیس زیر سوال رفت/ نیروی انتظامی پاسخگو باشد


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در خصوص اتفاقاتی که در طول بازی پرسپولیس و تراکتورسازی افتاد گفت: متاسفم که چنین اتفاقات بدی در این بازی افتاد و چهره این بازی زیبا را زشت کرد. متاسفانه هر چقدر از هواداران خواستیم در این دیدار آرامش خود را حفظ کنند اما آنها رفتار ناشایستی بروز دادند و زیبایی این بازی را زیر سئوال بردند.

رئیس سازمان لیگ گفت: حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر در وسط هفته نشان دهنده علاقه مردم ما به فوتبال است اما پرتاب این نارنجک ها باعث شد تا همه چیز تحت شعاع این مسئله قرار بگیرد.

وی در خصوص حضور یکی از مسئولین فیفا و اتفاقاتی که جلوی چشم او در ورزشگاه افتاد گفت: من به او گفتم این اتفاقات در فوتبال همیشه وجود دارد و حتی در اروپا هم شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود.

تاج در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس به دلیل رفتار غیر ورزشی طرفدارانش محروم خواهد شد گفت: من نمی توانم در این خصوص نظری بدهم و صحبتی کنم و مطمئنا مسئولین انضباطی در این خصوص نظر خود را تا چند روز آینده اعلام خواهند کرد.

وی در خصوص نارنجک های پرتاب شده از سوی تماشاگران نیز گفت: این را باید نیروی انتظامی پاسخگو باشد که با تمام تمهیداتی که می اندیشد و بازرسی بدنی انجام می دهد اما باز هم شاهد پرتاب نارنجک هستیم که این می تواند حتی جان بازیکنان و تماشاگران را مورد خطر قرار دهد و چند سال پیش دیدیم که یک سرباز چطور بینایی اش را به خاطر پرتاب نارنجک از دست داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا مسئولان در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال نباشیم.


ویدیو مرتبط :
کانکس نیروی انتظامی-بارگیری سفارش نیروی انتظامی قم