علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



باد و باران در شرق کشور / از امروز هوا گرم‌تر می‌شود


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به نقشه های پیش یابی و داده های هواشناسی، امروز بارش های پراكنده و رگباری برای شمال شرق كشور پیش بینی می شود و همچنین طی امروز وزش باد نسبتا شدید در شرق و جنوب شرق كشور در بعدازظهر و اوایل شب میتواند در برخی نقاط سبب تولید گردوخاك شود.

احد وظیفه افزود: همچنین از امروز روند افزایش دما برای نیمه شمالی كشور پیش بینی می شود، كه فردا پنجشنبه در سواحل خزر این افزایش دما محسوس و با وزش باد همراه می باشد.

به گفته وی از جمعه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب به كشور، افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد برای شمال غرب و غرب سواحل شمالی كشور و بارش پراكنده گاهی رعدوبرق و وزش باد برای غرب و دامنه های جنوبی البرز پیش بینی می شود.

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی شنبه بارش به شمال، دامنه های جنوبی البرز، مركز و شمال شرق كشور محدود می شود.

طی دو روز آینده به علت وزش باد شدید، شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و در بعضی ساعات دریای عمان مواج خواهد بود.

هوای تهران کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۲۱ و 10 درجه سانتیگراد اعلام شده است.


ویدیو مرتبط :
تروریست های شرق کشور