سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوشي G7 پلاس هواوي معرفي شد؛ بدنه‌ فلزي، لرزش‌گير اپتيکال و اسکنر اثر انگشت


گوشي G7 پلاس هواوي معرفي شد؛ بدنه‌ فلزي، لرزش‌گير اپتيکال و اسکنر اثر انگشت

سال گذشته هواوي از گوشي ميان‌رده‌ي جي ۷ با مشخصات فني قابل قبول رونمايي کرد که با توجه به قيمت مناسب خود توانست نظر مثبت کاربران و کارشناسان را جلب کند. حالا هواوي نسخه ي جديدي از اين گوشي به نام جي ۷ پلاس را معرفي کرده که جزو بهترين محصولات ميان‌رده به شمار مي‌رود.

زوميت/ سال گذشته هواوي از گوشي ميان‌رده‌ي جي ۷ با مشخصات فني قابل قبول رونمايي کرد که با توجه به قيمت مناسب خود توانست نظر مثبت کاربران و کارشناسان را جلب کند. حالا هواوي نسخه ي جديدي از اين گوشي به نام جي ۷ پلاس را معرفي کرده که جزو بهترين محصولات ميان‌رده به شمار مي‌رود.

گوشي جي ۷ هواوي از يک بدنه‌ي فلزي، سنسور دوربين ۱۳ مگاپيکسل، ضخامت کم و پردازنده‌ي اسنپدراگون ۴۱۰ بهره مي‌برد و امکان پشتيباني از شبکه ۴ جي در آن تعبيه شده بود. همين مسئله باعث شد خيلي زود خريداران زيادي با توجه به قيمت اين گوشي اقدام به خريد آن کنند. حالا خبر مي‌رسد اين غول چيني در ادامه موفقيت نسل قبلي جي ۷، نسخه‌ي جديدي از آن را به نام جي ۷ پلاس معرفي کند که با توجه مشخصات فني قدرتمند و قيمت مناسب، از هم اکنون مي‌توان فروش بالايي را براي آن متصور بود.

جي ۷ پلاس همانند نسل قبلي خود به يک نمايشگر ۵.۵ اينچي مجهز شده که اين بار به جاي رزولوشن اچ‌دي از يک پنل فول‌اچ‌دي در آن استفاده شده است. اين گوشي به يک پردازنده‌ي هشت هسته‌اي اسنپدراگون با معماري ۶۴ بيتي، ۳ گيگابايت رم، ۳۲ گيگابايت حافظه‌ي داخلي با پشتيباني از شيار کارت حافظه‌ي خارجي و سنسور دوربين ۱۳ مگاپيکسل مجهز شده است. ولي قدرت محصول هواوي به همين جا ختم نمي‌شود و دوربين جي ۷ پلاس از لرزش‌گير اپتيکال، پوشش لنز از جنس ياقوت کبود، سنسور چهار رنگ RGBW و دريچه ديافراگم عريض‌تر بهره مي‌برد که باعث مي‌شود عملکرد دوربين اين گوشي در شرايط نور کم نسبت به رقبا به مراتب بهتر باشد.

هواوي از نظر قدرت و جذابيت جي ۷ پلاس تنها به سخت‌افزار قدرتمند بسنده نکرده و از نظر طراحي و کيفيت ساخت براي گوشي ميان‌رده‌ي خود سنگ تمام گذاشته است. در ساخت بدنه‌ي اين دستگاه ۹۰ درصد از فلز استفاده شده و اين گوشي آلومينيومي در رنگ‌هاي نقره‌اي، خاکستري و طلايي به فروش خواهد رسيد. اين شرکت چيني سنسور اثر انگشت خود را در پشت جي ۷ پلاس تعبيه کرده و براي اين گوشي از يک اسپيکر قدرتمند بهره گرفته است. سيستم عامل پيش‌فرض اين محصول اندرويد ۵.۱ آب نبات چوبي است و فوريه سال آينده ميلادي اندرويد ۶ مارشمالو براي آن منتشر خواهد شد.

اين گوشي ۵.۵ اينچي ۱۵۲.۵ ميلي‌متر طول و ۷۶.۵ ميلي‌متر عرض دارد ولي نمي‌تواند ادعاي يک محصول با نمايشگر بدون حاشيه را داشته باشد. ضخامت اين گوشي ۱۶۷ گرمي ۷.۵ ميلي‌متر در نظر گرفته شده تا بتوان يک باتري ۳۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي را در آن جاي داد. گفته مي‌شود جي ۷ پلاس هواوي ابتدا وارد بازارهاي آسيايي خواهد شد و برچسب قيمتي آن ۳۳۰ دلار خواهد بود.

به نظر مي‌رسد با توجه به اين توضيحات بيشتر از اينکه با يک محصول ميان‌رده روبرو باشيم، جي ۷ پلاس هواوي در قامت يک پرچمدار ظاهر شده است.


ویدیو مرتبط :
اسکنر اثر انگشت -اسکنر 4 اثر انگشت همزمان