سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعلام حمایت رسمی جمعیت انسجام اسلامی و حامیان انقلاب از جلسات شورای فقها


علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم, اظهار داشت: بنده هفته گذشته 17 آذر ماه با حجت السلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و رئیس شورای همگرایی اصولگرایان ملاقات داشته و پیشنهاداتی را به وی ارائه دادم. 

وی با بیان این که در انتخابات امسال باید از سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی جلوگیری کرد, گفت: آفت بزرگ سیاسی‌کاری بی‌اعتمادی مردم نسبت به حاکمیت خواهد بود. لذا بنده در این جلسه به آقای تقوی تاکید کردم که باید رویکرد سیاسی انتخابات به علمی‌ و صنفی تغییر پیدا کند. 

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی افزود: در این جلسه پیشنهاد کردم که لیست انتخاباتی به صورت 8 + 22 در تهران ارائه شود؛ یعنی 4 تا 5 نفر از مناطق انتخاب شده و این افراد, نامزدهایی که شاخص‌های لازم را دارند انتخاب کرده و آن‌ها را به ثبت برای انتخابات مجلس تشویق کنند. همچنین 8 نفر یعنی یک نفر از اسلامشهر, یک نفر از شمیرانات و یک نفر از شرق تهران و همچنین 5 نفر از شهر تهران برای قرار گرفتن در لیست انتخاباتی انتخاب شوند, تا لیست جامعی برای استان تهران ارائه شود.

کیهانیان خاطر نشان کرد: بنده در جلسه با آقای تقوی پیشنهاد دیگری برای ملموس کردن نقش احزاب ارائه دادم؛ چرا که احتمالا در آینده احزاب مناسبات بین‌المللی را رقم می‌زنند. لذا پیشنهاد دادم که آیات اعزام موحدی کرمانی, مصباح یزدی و یزدی با حضور دبیران احزاب اصولگرا شورای ملی دبیران کل احزاب را تشکیل دهند تا آن‌ها مسائل کشور را رصد کرده و در صحن شورا مطرح کنند؛ مشروط بر این که نمایندگان سه قوه نیز حضور داشته باشند. 

وی در پایان با اشاره به جلسات سه گانه‌ی آیات اعزام موحدی کرمانی, مصباح یزدی و یزدی تاکید کرد: ما از این جلسات استقبال می‌کنیم و جمعیت انسجام اسلامی و جمعیت حامیان انقلاب اسلامی که در قالب اعتلاف فعالیت‌ می‌کنند, در مکاتبه رسمی و کتبی از جلسات شورای فقها استقبال کرده و خواستار شرکت در جلسات اصولگرایان نیز هستم. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫وقتی BBC فارسی در گزارش خود جمعیت حامیان رییسی را به نام روحانی نشان داد! (دزدی جمعیت!)‬‎