سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در صورت خروج لندن از اتحادیه اروپا، پاریس جلوی هجوم مهاجران به انگلیس را نمی‌گیرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «امانوئل ماکرون» وزیر اقتصاد فرانسه گفت خروج انگلستان از اتحادیه اروپا عواقبی برای این کشور دارد.

وزیر اقتصاد فرانسه روز یکشنبه (امروز) در گفت‌وگو با شبکه خبری بی‌بی‌سی گفت اگر انگلیس رای به خروج از اتحادیه اروپا بدهد، با عواقب چنین تصمیمی مواجه خواهد شد.

وی در ادامه به بی‌بی‌سی گفت که انگلستان کشور بزرگی است و آینده چنین کشور بزرگی خارج از اتحادیه اروپا نیست بلکه باید بخشی از آن بماند و به همراه دیگر کشورهای بزرگ اروپایی آن را به پیش ببرد.

وی بار دیگر هشدار مقامات فرانسوی را به نخست وزیر انگلستان تکرار کرد که اگر لندن از اتحادیه اروپا خراج شود، پاریس جلوی هجوم هزاران مهاجر حاضر در مرزها را برای ورود به انگلیس نمی‌گیرد.

نخست وزیر انگلستان طی نشست‌هایی با دیگر سران کشورهای اروپایی موفق شد نظر آنان را برای برخی اصلاحات در قواعد روابط این کشور و اتحادیه اروپا جلب و تاریخ برگزاری همه‌پرسی جدایی از اتحادیه را 23 ژوئن تعیین کند.

سران دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین نخست وزیر انگلستان با خروج این کشور از اتحادیه اروپا مخالفند اما برخی مقامات انگلیسی و شمار زیادی از مردم این کشور خواستار خروج این کشور از اتحادیه اروپا هستند.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
زمزمه های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا