سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ناتوانی لندن برای کنترل مرزها/ هزاران مهاجر غیرقانونی وارد انگلیس شده‌اند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعداد مهاجران غیرقانونی که طی سه سال گذشته به شکل قاچاقی وارد انگلستان شدند دو برابر شده است.

به نوشته تلگراف، متخصصان انگلیسی گفته‌اند که آمار دقیق مهاجران غیرقانونی به مراتب بیشتر از آن چیزیست که دولت اعلام می‌کند و پیش بینی شده است تا سال 2030 تعداد 3 میلیون مهاجران وارد این کشور شوند.

علی‌رغم تلاش بسیار انگلیس برای کنترل مرز کاله فرانسه، تعداد زیادی مهاجر غیرقانونی با عبور از مرزهای انگلیس به شکل غیرقانونی وارد این کشور شده و با مخفی شدن مانع دسترسی مقامات به آنان می‌شوند.

علاوه بر مرز با فرانسه، مرزهای هلند و بلژیک هم وضعیت مشابهی داشته و هنوز اقدامات موثری برای برای کنترل مرزها انجام نگرفته است.

وزارت کشور انگلیس خبر داد طی 3 سال گذشته بیش از 7 هزار نفر از طریق بنادر شهرهای کشورهای مرزی، وارد انگلیس شده‌اند.

بسیاری از این مهاجران غیرقانونی از طریق قایق‌ها از سواحل کشورهای دیگر وارد انگلیس می‌شوند و برخی مقامات انگلیس خواستار بازرسی بیشتر و دقیق‌تر در مرزهای این کشور شدند تا به شکل موثر جلوی ورود مهاجران غیر قانونی گرفته شود.  

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
نجات بیش از 3000 مهاجر غیرقانونی در دریاهای ایتالیا