سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سهيلا جلودارزاده: نبايد اجازه دهيم برخي براي محو ميلياردها تومان پول گمشده تار موي دختران را بهانه قرار دهند


سهيلا جلودارزاده: نبايد اجازه دهيم برخي براي محو ميلياردها تومان پول گمشده تار موي دختران را بهانه قرار دهند

ايلنا/ رئيس اتحاديه سراسري زنان کارگر با اشاره به فرصت پيش‌رويي که در انتخابات مجلس دهم شوراي اسلامي براي جامعه کارگري وجود دارد، گفت: بدون شک وضعيت امروز به هيچ وجه مطلوب نظر هيچکدام از ما نيست اما بايد با استفاده از تجربه‌اي که در سال‌هاي گذشته به دست‌ آورده‌ايم براي پايان دادن به اين وضعيت استفاده کنيم.

به گزارش خبرنگار ايلنا، سهيلا جلودارزاده در گردهمايي سراسر دبيران اجرايي خانه‌هاي کارگر سراسر کشور با اشاره به اينکه در حال حاضر شمار دختران فارغ‌التحصيل دانشگاهي در ايران با ديگر کشورها قابليت رقابت دارد، افزود: در شرايطي هستيم که امروز کارگران از هر فرصتي براي ادامه تحصيل و ارتقاي موقعيت اجتماعي خود استفاده مي‌کنند و ما اميدواريم که بتوانيم با استفاده از همين موقعيت‌ها وضعيت نامطلوب پيش آمده را به‌سامان کنيم.

وي با بيان اينکه نبايد اجازه دهيم تا برخي گروه‌هاي ذينفع براي محو شدن موضوع دکل نفتي گمشده و ميلياردها تومان تسهيلات گمشده بانکي تار موي دختران را بهانه قرار دهند، افزود: ستم و بي‌عدالتي در درازمدت باعث نابودي جامعه مي‌شود.

جلودارزاده افزود: امروز واردات بي‌رويه پوشاک خارجي به حدي است که کارگران کارخانه‌هاي نساجي بيکار شده‌اند و اين وضع درحالي است که مي‌توانستيم با استفاده از ظرفيت زنان خانه‌دار نياز پوشاک جامعه را برطرف کنيم.

وي با اشاره به زياد شدن فاصله طبقات اجتماعي در کشور گفت: به‌طور مشخص امروز دستکم 20 نفر براي يافتن شغل به من مراجعه مي‌کنند که غالب اين افراد تحصيلکرده، دانشگاهي و ماهر هستند.

وي با اشاره به اينکه هم اکنون در جمع نمايندگان مجلس عده‌اي هستند که در بوجود آمدن اين وضع نامناسب موثر بوده‌اند، افزود: براي اصلاح و تغيير شرايط نياز داريم تا افراد صالح جايگزين اين افراد کنيم.

وي ادامه داد: تمامي هشدارهايي که سابق از سوي دلسوزان کشور داده مي‌شد؛ امروز محقق شده‌است و به‌طور مشخص با اين مشکل عمده مواجه هستيم که کارگران با درآمد 700 هزار تومان در ماه چگونه از عهده مخارج چند ميليون توماني برآيند.

وي تاکيد کرد: اگر جامعه کارگري از ظرفيت پيش‌آمده در انتخابات پيش روي مجلس براي تغيير شرايط استفاده نکند هيچ تضميني براي بدتر شدن اوضاع وجود نخواهد داشت.

جلودارزاده همچنين با انتقاد از نمايندگاني که با پيش‌کشيدن مشکلاتي که نتيجه اجراي دو دهه سياست‌هاي غلط است، افزود: اين گروه با دست گذاشتن بر روي اين مشکلات تنها قصد دارند منافع خود را تضمين کنند و چون قصدي براي اصلاح امور ندارند نمي‌توان از آنها اميدي داشت.


ویدیو مرتبط :
محو شدن مسی توسط فرانک ریبری (کلا محو بود بیشتر محو شد)