سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه اندازی بیمارستان هلال احمر در سوریه/ هلال احمر ایران پلی برای ارسال کمک‌های جهانی


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، محمدرضا رئوف شیبانی در حاشیه دیدار سفرای ایران در 40 کشور با رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بحران سوریه فراگیر شده و منطقه را تحت الشعاع قرار داده است.

وی ادامه داد: ابعاد بحران انسانی این مسئله با مهاجرت های گسترده نمایان شده است و پدیده تروریسم و افراطی گرایی در این کشور حاکم شده است.

سفیر ایران در سوریه عملکرد هلال احمر ایران را در سوریه مثبت ارزیابی کرد و گفت: من با توجه به اعلام کشورهای مختلف جهان برای کمک به مردم سوریه پیشنهاد دادم که هلال احمر ایران این کمکها را تحویل گرفته و در سوریه توزیع کند.

وی خاطرنشان کرد: قبرس اعلام آمادگی کرده تا از طریق هلال احمر ایران کمک ها را به مردم سوریه برساند، همین طور در نشست با نماینده سوئیس و سازمان ملل جلساتی در مورد نحوه کمک رسانی ها به مردم سوریه داشتیم.

رئوف شیبانی در ادامه از پیشنهاد خود برای تأسیس بیمارستان هلال احمر در سوریه خبر داد و گفت: هلال احمر تجربه خوبی در لبنان با ساخت بیمارستان دارد و می تواند این اقدام را در سوریه نیز داشته باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برنامه های اجرایی هلال احمر دهگلان در هفته هلال احمر94