سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ جعل عنوان برای سرقت مدارک شناسایی دختران


جام جم/ زن و شوهر جوان که با جعل عنوان کارمند مرکز آمار مدارک دختران جوان را سرقت می‌کردند، با شکایت هشت دختر دستگیر شدند.

رسیدگی به این پرونده چندی پیش و با شکایت دختر روستایی از یک زن و شوهر سارق در دستور کار ماموران اداره پلیس آگاهی شهرستان فراهان قرار گرفت.

با تحقیق از مالباخته مشخص شد زن و مردی جوان با ظاهری آراسته به خانه‌اش مراجعه و ادعا کرده‌اند از کارشناسان مرکز آمار هستند و برای بررسی آمار هویتی افراد روستا باید مدارک هویتی اعضای خانواده را به آنها تحویل دهند تا بعد از تائید مدارک با اطلاعات ثبت شده در اداره آمار، مدارک هویتی از طریق اداره پست به خانه‌شان ارسال شود بنابراین چون اعضای خانواده‌اش در خانه حضور نداشتند، شاکی فقط شناسنامه و کارت ملی خود را به آنها تحویل داده، اما با گذشت سه هفته مدارک هویتی‌اش برای او ارسال نشد.

دختر جوان با ظنین شدن به این افراد به اداره آمار رفته و موضوع را پرس‌وجو کرد و متوجه شد زن و مردی که به وی مراجعه کرده‌اند کارمند اداره آمار نبوده‌اند و هویت آنها جعلی است.

در ادامه چند دختر دیگر نیز شکایت‌های مشابهی مطرح کردند. در ادامه جستجو‌های پلیسی دو روز پیش ماموران توانستند ردی از این دو متهم پیدا و آنها را دستگیر کنند.

متهمان که زن و شوهر جوانی هستند مدعی شدند، با مدارک قصد کلاهبرداری داشته و با جعل عنوان، مدارک شناسایی هشت دختر جوان را دریافت کرده بودند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سرقت هویت، جعل اسناد و مدارک با سرقت مدارک شناسایی افراد