سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتقاد نماینده اراک از عدم حضور ابتکار در جلسه غیرعلنی مجلس


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: آلودگی هوا نفس مردم را بریده است و قرار بود خانم ابتکار در جلسه غیرعلنی مجلس حاضر شود و درباره عملکرد دولت در این باره توضیح دهد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس که اداره مجلس را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: چند گزینه در این باره مطرح بود که موضوع در صحن و در جلسه غیرعلنی بررسی شود و یا در کمیسیون‌های مربوطه، درنهایت مقرر شد که در جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون انرژی با حضور مسئولین به این موضوع پرداخته شود.

وی ادامه داد: من از همه نمایندگان کلان‌شهرها که با مشکل آلودگی هوا مواجهند، می‌خواهم که در جلسه بعدازظهر این کمیسیون حضور یابند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جلسه غیرعلنی مجلس با حضور مذاکره کنندگان هسته ای