سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ ویدیوی سفر وزیر ارتباطات به مرز مهران و دیدار با زائران


تماشا کنید/ ویدیوی سفر وزیر ارتباطات به مرز مهران و دیدار با زائران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای مدیریت وضعیت شبکه ارتباطی کشور در ایام اربعین حسینی، به همراه تیم فنی و مدیریتی متشکل از معاونان خود برای هماهنگی و ارزیابی شرایط ارتباطی، به مرز مهران سفر کرد.

مهر/ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای مدیریت وضعیت شبکه ارتباطی کشور در ایام اربعین حسینی، به همراه تیم فنی و مدیریتی متشکل از معاونان خود برای هماهنگی و ارزیابی شرایط ارتباطی، به مرز مهران سفر کرد.

محمود واعظی با حضور در استان ایلام و مرز مهران با مشکلات ارتباطی این استان آشنا شد و به زائران کربلا در ایام اربعین حسینی قول داد که مشکلی برای برقراری ارتباط وجود نداشته باشد.

سال گذشته به دلیل ازدحام زائران ایرانی در ایام اربعین حسینی در مرزهای ورودی کشور عراق و نیز در شهرهای کربلا مشکلات بسیاری برای برقراری مکالمات مشترکان ایرانی به وجود آمده بود.

تماشا کنید

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر ارتباطات با معاون نخست وزیر روسیه