سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش باران در کربلا/ اسکان زائران ایرانی


ایرنا/ به دنبال شروع بارش باران در کربلای معلی و کاهش دمای هوا، مسئولان نهادهای ایرانی در عراق، کار جمع آوری و اسکان زئرانی ایرانی فاقد جایگاه را در اطراف حرم و بین الحرمین، شروع کردند.

«مصطفی قاسمی» رئیس دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق، در پاسخ به پیگیری ایرنا در خصوص وضعیت زائران ایرانی که طی شب های گذشته در خیابان ها و در فضای باز بودند، گفت: نیروهای خود را به خیابان ها و محل های اطراف حرم حسینی و عباسی فرستادیم تا زائران را به مکان های اقامتی هدایت کنند.
وی اطمینان داد که مشکلی در ارتباط با اسکان زائران نداریم و نگرانی در این خصوص وجود ندارد و تلاش خواهیم کرد از همه امکانات اقامتی خود در کربلا استفاده کنیم.
به گزارش ایرنا، دمای هوا در کربلا ناگهان در روز پنجشنبه بین 10 تا 12 درجه کاهش یافت و بارش باران آغاز شد و این در حالی است که بیشتر موکب ها ، بویژه هیات های عراقی، چادرهای خود را برچیده و برای انتقال از کربلا جمع کرده اند.
شهر کربلا از بعد از ظهر امروز با خروج پر تعداد زائران عراقی و ایرانی از این شهر و نیز جمع شدن چادرهای خدمت رسانی، تا حدودی خلوت شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
واکس زدن صلواتی توسط زائران ایرانی بین الحرمین کربلا