سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیرانوند: برخی سخنان مقامات عامل جدایی دولت و رسانه‌هاست


بیرانوند: برخی سخنان مقامات عامل جدایی دولت و رسانه‌هاست

مهر/ عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سخنان رئیس‌جمهور در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات عامل جدایی دولت و رسانه‌هاست، گفت: آقای روحانی متناسب با جایگاه خود حرف بزند.

بهرام بیرانوند عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از سخنان رئیس‌جمهور در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، این سخنان را عامل جدایی بین دولت و رسانه‌ها دانست و گفت: رئیس‌جمهور در جایگاه دوم مملکت قرار دارد و نماینده همه ملت است، لذا در اظهارنظرها باید متناسب با جایگاه خود حرف بزند.

وی با اشاره به اینکه حرمت امامزاده را متولی آن نگه می‌دارد، افزود: جایگاه رئیس‌جمهور به واسطه رأی ملت و تنفیذ رهبری تعیین می‌شود و آقای روحانی باید شأن این جایگاه را نگه دارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: ورود رئیس‌جمهور به موضوعات این‌چنینی و تاخت و تاز در رسانه‌های منتقد باعث می‌شود که این اظهارات پاسخ داشته باشد و معلوم نیست پاسخ‌ها خوشایند رئیس‌جمهور باشد یا نباشد.

بیرانوند گفت: آقای رئیس‌جمهور مدت‌های مدیدی است که خط تخریب منتقدان را تعقیب می‌کند. وقتی منتقدان مذاکرات را بیسواد و کاسب‌کار خواند، از همان روز تخریب منتقدان شروع شد.

این نماینده مجلس افزود: آدم کاسب‌کار از تحریم استفاده می‌کند در حالی که منتقدان می‌گویند چرا تحریم‌ها بعد از مذاکرات لغو نمی‌شود.


ویدیو مرتبط :
تحریف سخنان مقامات ایران با رسانه