سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«یک پیاله آلبالوی فاسد» هدیه بسیج‌دانشجویی دانشگاه‌ امام‌صادق(ع) به ایوبی


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با اهدای «یک پیاله آلبالوی فاسد» به حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی اعتراض خود را نسبت به بعضی از فیلم‌های در حال اکران و حال و هوای این روزهای سینمای ایران، اعلام کرد.

بنابراین گزارش در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با ارسال نامه‌ای خصوصی بعضی انتقادهای مطرح به فضای سینمایی کشور را به به ایوبی اعلام کرده بود که متأسفانه بازخوردی دریافت نشد.

این تشکل دانشجویی به‌ همراه «یک پیاله آلبالوی فاسد» نامه‌ای نیز برای رئیس سازمان سینمایی ارسال کرد که در ابتدای این نامه خطاب به ایوبی آمده است: هدیه‌ای که به شما تقدیم می‌گردد ثمره مدیریت جنابعالی است. با صرف نظر از معدود بارقه‌های امید، حال و هوای غالب این روزهای سینمای ایران حقیقتا نه در شأن انقلاب است و نه در شأن سازمان سینمایی کشور، البته راه‌های توجیه برای این وضعیت همواره وجود داشته و وجود خواهد داشت.

در خاتمه تاکید شد: جناب آقای ایوبی، به شما پیشنهاد می‌کنیم که همراه خانواده محترمتان از بعضی از فیلم‌های روی پرده این روزهای سینما بازدید فرمایید.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
هیئت میثاق با شهدا - بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)