سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نخستین پرواز مستقیم «دوشنبه- لاهور» راه‌اندازی می‌شود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، نخستین پروازهای مستقیم «دوشنبه- لاهور» در آغاز ماه می سال جاری (17 اردیبهشت) راه‌اندازی می‌شود.

به گفته «تیمور بندی شایف» سخنگوی شرکت «سامان ایر» تاجیکستان، راه اندازی خط پرواز «دوشنبه- لاهور» همزمان با سفر «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان به تاجیکستان آغاز خواهد شد.

وی گفت: نواز شریف در آغاز ماه می سال جاری جهت شرکت در مراسم افتتاح ساختمان خط انتقال نیروی برق از تاجیکستان و قرقیزستان به افغانستان و پاکستان یا به عبارت دیگر کاسا- 1000 به دوشنبه سفر می‌کند.

تیمور بندی شایف افزود: پروازها در مسیر «دوشنبه- لاهور» در یک هفته 2 مرتبه در روزهای دوشنبه و جمعه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در گذشته در مسیر «دوشنبه»- «کراچی» پرواز انجام می‌شد، اما در پی ناامنی در افغانستان این پروازها کنسل شد.

بندی شایف افزود: در مورد راه‌اندازی پرواز مسیر «دوشنبه- اسلام آباد» میان شرکت های هوایی تاجیکستان و پاکستان گفت‌وگوها صورت گرفته است، اما تاکنون این طرح اجرایی نشده است.

«شیرعلی جانان اف» سفیر تاجیکستان در پاکستان راه اندازی پروازهای مستقیم بین دوشنبه و اسلام آباد را فرصت خوبی برای رشد همکاری‌های اقتصادی و تجاری 2 کشور عنوان کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
راه اندازی نخستین خط مستقیم کشتی رانی ایران و عمان