سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روستای «المعمورة» در «هیت» عراق آزاد شد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرویس مبارزه با تروریسم عراق، از آزادی یکی از روستاهای مرکز شهر «هیت» در استان الانبار خبر داد.

سرتیپ ستاد «سامی العارضی» فرماندهی عملیات ویژه سوم در سرویس مبارزه با تروریسم اعلام کرد که نیروهای این سرویس، موفق شدند امروز روستای «المعمورة» در هیت را از اشغال داعش خارج کنند و پرچم عراق را بر فراز یکی از ساختمانهای بلند آن، نصب کنند.

به نوشته پایگاه خبری «دجلة»، این روستا در واقع ورودی جنوبی مرکز هیت به شمار می‌آید که طی عملیات آزادسازی آن، 4 تکفیری داعش کشته و 5 خودروی بمب‌گذاری شده تروریست‌ها نابود شد.

این در حالی است که  نیروهای ارتش عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی موفق شدند بعد از وقفه یک هفته‌ای از عملیات پاکسازی اطراف شهر هیت بدلیل شرایط نامساعد جوی، نیمه شب گذشته (جمعه) منطقه «الجمعیة» واقع در شرق شهر هیت در غرب شهر الرمادی استان الانبار را از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی کنند.

عملیات پاکسازی شهر همچنان ادامه دارد. گفته می‌شود به بیش از 20 نفر از اهالی منطقه در شهر توسط تروریست‌های داعش اجازه خروج داده نمی‌شود.

انتهای پیام/غ


ویدیو مرتبط :
هیت روستای نسر