سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دفاتر کفالت ارسال‌کننده پیامک اجباری بودن بیمه سلامت برای پناهندگان توبیخ شدند


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نماینده سازمان ملل، نماینده بیمه سلامت در اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در مشهد مقدس حضور یافتند و در مورد طرح جدید بیمه سلامت برای پناهندگان مقیم ایران گفت‌وگو کردند.

در این نشست مطرح شد که پس از اجرایی شدن طرح بیمه سلامت، پرداختی‌های سازمان ملل برای بیماران پناهنده افغان در ایران قطع خواهد شد.

نمایندگان سازمان ملل، بیمه سلامت و اداره اتباع مشهد در این جلسه از باقی ماندن تنها یک ماه دیگر برای ثبت‌نام در بیمه سلامت خبر دادند.

«محمد عجمی» مدیر کل اداره اتباع و مهاجرین خارجی استان خراسان رضوی در این نشست گفت: افرادی در برخی دفاتر کفالت که پیامک‌های مبنی بر اجباری بودن طرح بیمه سلامت برای پناهندگان را ارسال کردند، توبیخ شدند.

وی تأکید کرد که برای ثبت‌نام در طرح بیمه سلامت تنها کارت آمایش 10 نیاز است.

نماینده سازمان ملل نیز ضمن منحصر به فرد خواندن طرح بیمه سلامت برای پناهندگان افغانستان مقیم ایران اعلام کرد که این طرح برای دیگر کشورهای مهاجرپذیر نیز مفید است.

در این نشست همچنین گفته شد که فهرست کامل بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی طرف قرارداد بیمه سلامت منتشر شده است و افراد از طریق پایگاه اینترنتی این بیمه اطلاع حاصل کنند و یا با این سازمان تماس بگیرند.

نماینده بیمه سلامت نیز در این نشست اعلام کرد: کارشناس بیمه سلامت در مراکز درمانی بزرگ به صورت دائم و در مراکز درمانی کوچک نیز به صورت گردشی حضور دارد.

وی همچنین تأکید کرد که کسانی که در استفاده از بیمه سلامت با مشکل روبرو شدند، می‌توانند با نماینده بیمه تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
پنل ارسال پیامک انبوه با سیم کارت = ارسال پیامک به بلک لیست