سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرين آمار جدول سهم بازار اندرويد؛ آب‌نبات چوبي ۲۵ درصد، مارشمالو فقط 0.3 درصد


آخرين آمار جدول سهم بازار اندرويد؛ آب‌نبات چوبي ۲۵ درصد، مارشمالو فقط 0.3 درصد

از هر چهار دستگاه اندرويدي، يکي از سيستم‌عامل اندرويد آب‌نبات چوبي بهره مي‌برد که البته همان‌طور که مي‌دانيد جديدترين سيستم‌عامل گوگل نيست.

فارنت/ از هر چهار دستگاه اندرويدي، يکي از سيستم‌عامل اندرويد آب‌نبات چوبي بهره مي‌برد که البته همان‌طور که مي‌دانيد جديدترين سيستم‌عامل گوگل نيست.

شرکت گوگل گزارش ماهيانه خود در خصوص نسخه‌هاي مختلف سيستم‌عامل اندرويد را منتشر کرده که شايد قابل‌توجه‌ترين نکته موجود در آن، تخصيص آمار 0.3 درصد به اندرويد مارشملو، جديدترين نسخه سيستم‌عامل اندرويد باشد.

اندرويد مارشملو که چيزي در حدود يک ماه پيش و همزمان با معرفي نکسوس 5X و نکسوس 6P رونمايي شد، همزمان با عرضه دستگاه‌هاي يادشده در ماه اکتبر، روانه بازار شد. اين بدان‌معناست که اين نسخه از سيستم‌عامل اندرويد چيزي در حدود يک ماه است که در بازار حضور دارد. با اين وجود آمار 0.3 درصد براي اين نسخه از سيستم‌عامل گوگل به معناي فروش پايين نکسوس‌هاي گوگل و يا روند کند عرضه به‌روزرساني‌هاي اين سيستم‌عامل است.

مدنظر داشته باشيد که آمار ارائه شده بر مبناي اطلاعات جمع‌آوري شده از برنامه پلي‌استور گوگل منتشر شده که به اندرويد 2.2 يا بالاتر براي استفاده از آن نياز است. اين بدان‌معناست که نسخه‌هاي قديمي‌تر در اين بررسي جاي نگرفته‌اند. از سوي ديگر دستگاه‌هايي که پلي‌استور گوگل بر روي آن‌ها نصب نشده (شامل تعداد زيادي از گوشي‌ها و تبلت‌هاي اندرويدي چيني و يا محصولات سري فاير آمازون) در اين آمار مدنظر قرار نگرفته‌اند.

تغييرات محسوس بين ماه‌هاي اکتبر و نوامبر شامل موارد زير است:

اندرويد 6.0 مارشملو (اکتبر 2015): افزايش تا 0.3 درصد و رسيدن درصد کلي به همين رقم

اندوريد 5.0/5.1 آب‌نبات چوبي: (نوامبر 2014، مارس 2015): افزايش 2.1 درصدي و رسيدن آمار کلي به 25.6 درصد

اندرويد 4.4 کيت‌کت (اکتبر 2013): کاهش 1.1 درصدي و رسيدن آمار کلي به 37.8 درصد

اندرويد 4.1/4.2/4.2 جلي‌بين: (جولاي 2012، نوامبر 2012، جولاي 2013): کاهش 1.2 درصدي و رسيدن آمار کلي به 29 درصد

اندرويد 4.0 بستني حصيري (دسامبر 2011): کاهش 0.1 درصدي و رسيدن آمار کلي به 3.3 درصد

اندرويد 2.3 نان‌زنجبيلي (فوريه 2011): بدون تغيير در 3.8 درصد

اندرويد 2.2 فرويو(مي 2010): بدون تغيير در 0.2 درصدandroid_adoption_october_2015

در رده‌بندي منتشرشده، اندرويد کيت‌کت در مکان اول پراستفاده‌ترين نسخه‌هاي سيستم‌عامل اندرويد قراردارد. جلي‌بين در مکان دوم، آب‌نبات چوبي در مکان سوم، نان‌زنجبيلي در مکان چهارم، اندرويد بستني حصيري در مکان پنجم، مارشملو در مکان ششم و فرويو در مکان هفتم قراردارد. با اين اوصاف به‌نظر مي‌رسد رقابت ميان اندرويد آب‌نبات چوبي و اندرويد مارشملو آغاز شده است. رقابتي که در آن هيچ يک از طرفين در صدر جدول قرارندارند.


ویدیو مرتبط :
وعده های مرد عمل: کاهش سهم مردم در هزینه های درمان از 60 درصد به 30 درصد