سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپل پیشرو در بازار و LG همچنان درحال رشد؛ آخرین گزارش منتشر شده از بازار ایالات متحده


اپل پیشرو در بازار و LG همچنان درحال رشد؛ آخرین گزارش منتشر شده از بازار ایالات متحده

ترنجی/ طبق آخرین گزارش منتشر شده از بازار ایالات متحده سهم شرکت‌ها و برندهای مختلف در بخش تلفن‌های هوشمند برای سه ماهه سوم سال میلادی مشخص شده است. در این میان اپل توانسته است 43.6 درصد از بازار را تصاحب کند و در مقایسه با سال قبل 1.9 درصد رشد داشته باشد. هر چند نسبت به فصل قبل که دارای رشد 44.1 درصدی بود نیم درصد کاهش سهم داشته است که با توجه به اینکه قبل از رونمایی سالانه اپل بوده است طبیعی به نظر می‌رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به روی دیگر سکه بیندازیم.

سامسونگ که تا قبل از تابستان امسال دارای سهم 27.6 درصدی بود مشابه اپل نیم درصد افت فروش را تجربه کرده است. در این میان تنها ال‌جی توانسته گوی سبقت از رقبا برباید و با 1.1 درصد رشد به سهم 9.4 درصد از بازار دست یابد تا کره‌ای‌ها را سربلند نگه دارد.

موتورولا و اچ‌تی‌سی هرچند با سهمی بسیار کمتر از رقبای خود در میان پنج برند در جدول جا خوش کرده‌اند و هر دو به ترتیب با 4.9 و 3.4 سهم در بازار ایالات متحده با 0.1 درصد کاهش رشد روبرو بوده‌اند.

طبق این گزارش که توسط کام‌اسکور منتشر شده است اندروید توانسته تا پایان شهریور ماه امسال به عنوان نماینده گوگل در بین سیستم عامل‌ها رشد 0.7 درصدی و سهمی برابر با 52.3 درصد داشته باشد در حالی که iOS اپل با 0.5 درصد کاهش سهم 43.6 درصد از بازار را جذب خود کند. مایکروسافت، بلکبری و سیمبین هم بدون تغییر به بقای خود ادامه داده‌اند و هر یک به ترتیب سهم 2.9، 1.2 و 0.1 درصدی در این رقابت داشته‌اند.

اپل با عرضه آیفون جدید یعنی 6 اس طبق گزارش‌های قبلی با استقبال بسیار خوب از سوی کاربران نسبت به قبل مواجه شده بود که تا کنون رکورد فروش 13 میلیون دستگاه را از آن خود کرده است و همچنان در این بازار پیشرو خواهد ماند و این آمار با شروع عرضه آیفون جدید در چین بسیار فراتر خواهد رفت. شما در مورد تغییر سهم هر برند در فصل بعد چه فکر می‌کنید؟


ویدیو مرتبط :
افت آهنگ رشد اقتصادی ایالات متحده آمریکا