علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رسانه ها نقش فرهنگ سازی در کاهش حوادث چهارشنبه سوری دارند


به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضا میری عصر امروز در نشست کمیته فوریت های پزشکی اظهار داشت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب، مهم ترین عامل کاهش آسیب ها در مراسم چهارشنبه آخر سال است که باید با برنامه ریزی به این مقوله توجه جدی داشت.

وی افزود: با فرهنگ سازی مناسب می توان کاهش آسیب ها و حوادث احتمالی را در پی داشت که ضروری است امسال نیز این رویکرد همانند سال گذشته در دستور کار عوامل قرار بگیرد تا یک شب  بی دغدغه دیگری را پشت سر بگذاریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکید کرد: رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها با جریان سازی مناسب در فضای مجازی ضمن آگاه سازی قشر جوان از انجام رفتارهای پر خطر در این شب، یاری گر نهادهای امدادی باشند.

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته کلیه امکانات امدادی برای مدیریت فضای چهارشنبه آماده است تا سلامت مردم به بهترین شکل حفظ شود.

میری اظهار داشت: امروز برای فرهنگ سازی در تبدیل چهارشنبه آخر سال به جشنی سالم، مشارکت جدی دستگاه های فرهنگی را بیش از گذشته می طلبد تا از بروز حوادث برای جوانان و نوجوانان، پیشگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: هر چند مراسم چهارشنبه آخر سال یک سنت است اما همه باید مراقب باشیم تا سلامت خانواده‌ها در خطر نیفتد و شیرینی ایام نوروز مردم تلخ نشود.


ویدیو مرتبط :
حوادث چهارشنبه سوری 93