سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حرم امام رضا(ع) ثبت جهانی می‌شود


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  معاون میراث فرهنگی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از تهیه پرونده ثبت جهانی مجموعه حرم مطهر امام رضا(ع) در قالب پروژه‌ها و ویژه برنامه‌های مشهد ۲۰۱۷ خبر داد.
 
به گزارش انتخاب ، «محمدحسن طالبیان» گفت: سال2017 سال بسیار خوبی برای ایران و خصوصا برای مشهد خواهد بود و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برنامه های بسیار مناسبی را برای این رویداد مهم فرهنگی در نظر خواهد داشت.

وی اظهار كرد: یكی از مهمترین اقدامات در این خصوص، تهیه پرونده ثبت جهانی مجموعه حرم مطهر رضوی است كه در سال 2017 آماده و تدوین خواهد شد.

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه بیان كرد: علاوه بر تهیه پرونده ثبتی حرم رضوی، پرونده ثبت محور تاریخی - فرهنگی تیموریان در خراسان رضوی نیز که از مسجد گوهرشاد شروع و تا کشورهای همسایه ادامه دارد دردستور کار برای ثبت جهانی است.


ویدیو مرتبط :
امامزاده سید محمد که در 100متری حرم امام رضا (ع) می باشدو در طرف وروردی صبرسی حرم مطهر امام رضا (ع)