سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روغن بنفشه برای مبتلایان به اگزما، پسوریازیس و لوپوس بسیار مفید است


به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم, محمد دریایی درباره روغن مالی یا تدهین اظهار داشت: بدن هر کس براساس مزاجی که دارد به روغن مالی و ماساژ با روغن خاصی نیاز دارد.

به گفته وی از روغن مالی برای چاقی یا لاغری موضعی، دفع رسوبات بدن، لطافت پوست، رفع درد، ایجاد طراوت و نشاط و ... استفاده می‌شود. تدهین مورد سفارش روایات، حکما و گذشتگان ما بوده است که امروزه کمتر استفاده می‌شود.

روغن بنفشه برای رفع تیرگی زیر چشم‌ها مفید است

این مشاور طب سنتی افزود: روغن بنفشه لطیف و نرم کننده پوست و مو، ضد لک، ضد آفتاب، ضد جوش صورت و چروک، مفید برای خشونت سینه (مالیدن آن بر روی سینه) و مؤثر برای رفع تیرگی زیر چشم، روغن بنفشه در اکثر بیماری‌های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و لوپوس نیز بسیار مؤثر است.

دریایی عنوان کرد: روغن بادام شیرین نرم کننده پوست، مفید برای رشد مو، رفع یبوست و ناراحتی‌های گوارشی(خوردن یک قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین مخلوط با شربت آب لیمو)، ضد سرفه و خشکی سینه (استفاده هم به صورت مالیدنی و هم خوراکی) است.

روغن بادام تلخ برای تقویت مو و ابرو، مفید برای تسکین درد مفید است

وی ادامه داد: روغن بادام تلخ برای تقویت مو و ابرو، مفید برای تسکین درد مفید است این دارای قدرت نفوذ بالایی بوده و به رفع سردی بدن کمک کرده و برای افراد مبتلا به آرتروز بسیار مفید است.

روغن سیاه دانه مسکن عالی برای رفع درد است

این مشاور طب سنتی گفت: روغن سیاه دانه مسکن عالی برای رفع درد است همچنین مؤثر برای رفع پادرد، کمر درد و دردهای عضلانی، تقویت مو و رفع سفیدی مو مفید است.

دریایی افزود: روغن شتر مرغ روغن بسیار عالی برای رفع چین و چروک پوست، لطیف کننده و تقویت کننده پوست است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
روغن بنفشه و خواص درمانی آن