سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرلشکر صالحی از دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید کرد


به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری نهاجا، از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش در این بازدید که با حضور امیر خلبان دره‌باغی فرمانده آماد و پشتیبانی آجا، امیر خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی انجام شد، ضمن حضور در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه هوایی شهید ستاری به بررسی میزان پیشرفت علمی و دستاوردهای تحقیقاتی دانشکده‌ها پرداخت.

وی نحوه تدریس و گذراندن واحدهای درسی دانشجویان را بررسی کرده و در جریان میزان رضایت دانشجویان از شیوه تدریس اساتید قرار گرفت.

فرمانده کل ارتش همچنین به صورت چهره به چهره با تعدادی از دانشجویان گفت‌وگو کرد و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای آن‌ها، دستورات لازم را در خصوص رفع موانع و مشکلات صادر کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شهید سرلشکر منصور ستاری پدر پدافند هوایی ایران