علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مهدی طارمی به دیدار خانواده اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر رفت


به گزارش خبرنگار مهر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران دوشنبه‌شب در دیدار با خانواده شهید محمد احمدی جوان اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا داریم و امنیت و اقتدار و عزت‌مندی کشور را مرهون خون شهدا هستیم.

مهدی طارمی با اشاره به اینکه دلبستگی شهدای حرم به ائمه اطهار دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و قابل وصف نیست، بیان کرد: شهدای مدافع حرم کارهای بزرگی را انجام دادند که این کارها برای همیشه ماندگار است.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که قدردان تلاش‌ها، ایثارگری‌ها و خون شهدا و ایثارگران باشیم.

شهید محمد احمدی جوان اهل روستای باشی از شهرستان تنگستان روز تاسوعای امسال در حال امدادرسانی و کمک به یک مجروح در حلب سوریه توسط تکفیری‌ها مورد اصابت ترکش قرار گرفت و پس از ۴۳ روز به خیل شهدای حرم پیوست.

مهدی طارمی با همراهی تعدادی از اعضای هیئت محبین آل یاسین مسجد ولایت کوی صلح آباد بوشهر با حضور در روستای باشی از توابع بخش دلوار تنگستان به دیدار خانواده شهید محمد احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر رفتند.


ویدیو مرتبط :
دیدار رییس رسانه ملی با خانواده شهید اسکندری از شهدای مدافع حرم