سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیج در کنار ارتش برای پاسداری از انقلاب همواره آمادگی دارد


سردار جهانبخش کرمی در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه بسیج در صحنه های غبارآلود با تبعیت از فرامین رهبری در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش اساسی داشته است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف و تخریب بسیج تلاش مضاعفی می کنند که برای مقابله با تهدیدات آنها برنامه متعدد فرهنگی در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: بسیجیان با نقش تاثیر گذار خود در انقلاب موقعیتهای نا امن را به امنیت تبدیل کرده و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.
کرمی با بیان اینکه بسیجیان با رصد اطلاعاتی اقدامات دشمن در جهت خنثی و نقش برآب کردن نقشه های شوم آنان تلاش می کنند، ابراز کرد: بسیجیان همواره گوش به فرمان رهبری برای مقابله با دشمنان آماده و اعزام به هر منطقه ای هستند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: دشمنان برای بد جلوه دادن و تخریب چهره اسلام دست به هر اقدامی می زنند و توسط آنان جنایت های متعددی در کشورهای مسلمان رخ می دهد.
وی بیان کرد: سپاه و بسیج برای پاسداری از انقلاب و نظام توجه ویژه ای به مسائل معنوی و فرهنگی دارند و در عرصه های مختلف ازجمله اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، سازندگی، اقدمات خوب و ارزشمندی را انجام داده اند که این تلاش ها و فعالیت ها همچنان ادامه دارد.
کرمی خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج در پنجم آذر ماه 58 با فرمان امام راحل انقلاب اسلامی را بیمه کرد و با تشکیل این نهاد مقدس، مردم در تمام صحنه های مبارزه حاضر شدند و فتنه های دشمن را خنثی کردند.
6085/7320

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مفهوم «پاسداری از انقلاب»،مورد تهدید بودن انقلاب است