سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هارد ریست گوشی های ویندوز فونی هنگام از دست رفتن رمز


هارد ریست گوشی های ویندوز فونی هنگام از دست رفتن رمز

یکی از مشکلات گوشی‌های ویندوز فونی هنگامی است که رمز گوشی را اشتباه وارد کرده‌اید و ساعت گوشی هم به عقب برگشته است. در این صورت باید گوشی خود را هارد ریست کنید.

جی اس ام/ یکی از مشکلات گوشی‌های ویندوز فونی هنگامی است که رمز گوشی را اشتباه وارد کرده‌اید و ساعت گوشی هم به عقب برگشته است. در این صورت باید گوشی خود را هارد ریست کنید.

هرچند انتخاب رمز برای گوشی‌های هوشمند به امنیت و حفاظت اطلاعات ما کمک می‌کند اما یکی از مشکلاتی که برای این گوشی‌ها ایجاد می‌شود وارد کردن اشتباه رمز انتخاب شده برای گوشی است. وقتی رمز گوشی خود را چند بار اشتباه وارد می‌کنید گوشی شما قفل می‌شود و به شما اجازه وارد کردن مجدد رمز را نمی‌دهد. اما به طور عادی پس از زمانی حدود 1 دقیقه شما مجددا می‌توانید رمز صحیح را وارد کنید.

یکی از مشکلاتی که در برخی گوشی‌های ویندوز فونی رخ می‌دهد زمان زیادی است که هنگام اشتباه وارد کردن رمز گوشی به کاربر اعلام می‌شود و از کاربر می‌خواهد پس از گذشت این مدت زمان(حدود چند روز) مجددا رمز را وارد کند.

این مشکل به خاطر به هم خوردن تنظیمات ساعت گوشی روی می‌دهد و زمانی که رمز را اشتباه وارد کرده‌اید به خاطر تنظیم نبودن ساعت به جای پیغام یک دقیقه با پیغام چند هزار دقیقه مواجه می‌شوید. اگر با چنین مشکلی روی گوشی ویندوز فونی خود مواجه شدید چاره‌ای ندارید مگر اینکه گوشی خود را هارد ریست کنید و مجددا تنظیمات گوشی را انجام دهید.

برای هارد ریست گوشی‌های ویندوز فونی باید مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی را خاموش کنید
دکمه پاور را نگه دارید تا گوشی روشن شود
دکمه کم کردن صدا را نگه دارید تا علامت تعجب روی صفحه ظاهر شود
پس از ظاهر شدن علامت تعجب دکمه‌های بالا بردن صدا، پاور و کم کردن صدا را به ترتیب فشار دهید
حالا می‌بینید که آیکون تنظیمات روی نمایشگر گوشی ظاهر می‌شود و گوشی مجددا راه اندازی می‌شود. خوب است بدانید که هارد ریست همه اطلاعات و اپلیکیشن های نصب شده شما را حذف می‌کند و به همین خاطر بهتر است مرتب از گوشی خود پشتیبان تهیه کنید تا وقتی با چنین مشکلی مواجه شدید نگران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
هارد ریست کردن گوشی huawei y220